Kan man hoppas på vår?

Längtar så sjukt mycket tills våren kommer så de finns inte!!
Vill ha grönt gräs i trädgården och knoppar på träden, färgglada blommor och solens värme!
 
Vill börja plantera allting jag ska plantera!
Ska börja "för plantera" redan nu för sånt som ska ut i mina planterings backar när det börjar bli lite varmare.
Och har börjat köpa in lite fröer och så som jag ska pröva på att plantera.
Detta året blir det:
  • Sallad
  • Gurka
  • Tomat
  • Pfysalis
  • Jordgubbar
  • Potatis
  • Morötter
  • Paprika
     
  • Lök
  • Rädisor
Och kanske någon mer men har inte hittat något annat gott ;)
Kom gärna med tips!
 
 
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback