Nöjd tjeja

Det var dags att fixa håret kände jag . 
Kände mig så jäkla trist i håret, men när jag gick därifrån så kände jag mig som en prinsessa 😍 


Min frisör användesig av sina färgningen grejer till den mörka färgen i bottnen sedan la vi i en hårinpackning med färgpigment i för och få fram den röda. 
Finns att köpa lite överallt på nätet, inte alls dyr. 
Just denna jag använde heter : Revlon 500 Purple Red 250ml. 
Inpackningar lägger man i var 4-5 tvätt. Jag fick dock lägga i lite oftare då man har egen brunn så tar de lite mer på färgen än jag trodde. Det bästa med denna inpackningen är att skulle jag tröttna på röd så kan jag bara ta en annan färg . Det är liksom inget permanent ! Super bra ! 

Hade pratat med frisören innan och förklarat lite hur jag ville ha de och även visat en bild, denna visade jag : 




Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback