Förändrings dags?

Har ju länge haft mörkt underhår och blondt överhår som ni kanske vet.
Har trivts i de och tycker att det passat bra in på mig .
Men nu så vill jag ha en annan färg
(kommer säkert ångra mig direkt efter färgning om jag känner mig själv)
men skit samma man kan inte se likadan ut resten av livet :p
 
 
Så nu har jag lite funderingar på vad jag skulle passa i :)
Har ju prövat på den här mörkbrun mahogneyn i hela håret och den gillade jag , dock gillade jag inte att färgen mattades ner så fort och blev dassig brun till sist.
 
Plus att jag såg ganska blek ut i ansiktet med den färgen.
Dock hade jag den under vinter tiden så kanske därför de kändes så ?
 
Även då provat mörkbrun, störde mig så sjukt myc
 
 
ket på den fula utväxten som kom efter 2 veckor .
syns så väl när man är blond i grunden.
Lyser verkligen upp !!
 
 
Så nu tänkte jag ta någonstans där mittemellan
 
Vad tror ni hade jag passat i detta ? :)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback