Alla hjärtans dag

Ja idag är de Alla hjärtans dag och denna dagen ska vi fira ihop med dennis släkt.
Eller aa en del av den, Cecilia Martin Carina Tina Robin och Sune ska komma på middag ikväll så har en del att stå i.
Blir Kyckling file ala Kalmar att bjuda på , ris till det och en god sallad :)
 
Sedan en simpel kladdkaka till efterrätt.
 
Vi får väl se vad de händer mer idag , tror inte så mycket för lillan börjar bli snorig :(
Typiskt.
 
Har gjort en beställning hos Yves Rocher idag med, man fick en produkt gratis och sedan fraktfritt.
Så beställde 3 duschgeler till mig , en till Dennis och en foundation till mig som jag fick gratis.
Allt det där för 117 kr
(sparade 200 kr)
Alltid något :)
 
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback