Julklappar till Melinda

Eftersom att jag vet att hon älskar köket på dagis så ska hon få ett kök i julklapp.
Och jag vill att hon ska ha ett sånt kök med både ugn, spis, diskho och underskåp.
Så nu har jag hittat ett vettigt för ett vettigt pris.
 
 
Hon ska också få ett bord som jag fått av mammas vännina( som var lite skamfilat men som jag slipat ner och ska måla)
och en stol ( som också ska slipas och målas)till de som hon kan sitta och ha sina teebjudningar på i sitt rum.
 
Sedan blir det ett rit/målar stativ och ritpapper på rulle och kritor och pennor till de.
För mycket?
Kanske..
Men jag ser hellre att hon kan leka och aktivera sig med saker än att hon sitter klistrad vid tv:n hela dagarna.
Så att när kvällen sen kommer så är hon trött och somnar i något så där normal tid :)
 

Micki

Minikök

Bistro, Vit

Märke: Micki, Artikelnummer: 10.2144.00

Vårt pris: Listpris: Spara:
499 kr 899 kr -400 kr -44%

 
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback