Hatthyllan var för stor !

Fick en briljant ide och skulle göra om i hallen igen.
Hade hela ideen i mitt huvud hur jag ville att allting skulle se ut och så och vad jag skulle ha för hatthylla mm.
Men det var bara det att jag glömde bort att kolla måtten på hatthyllan jag skulle köpa,
så när jag gjort mig av med den andra som jag hade innan så skulle jag köpa en på jysk som jag tyckte va fin och som skulle passa in perfekt i hallen
.
Så sket sig hela ideen enbart för att det saknades 4 cm vägg !
ÅH! Frustrerad!
 
Jag gillar ju den här lite shabby chic stilen med lantlig stil.
Men det stoppar inte mig inte.

Nu ska jag fan få som jag vill!
Händig som man är, så ska jag bygga en egen hatthylla!
Jag har en liten tanke i huvudet hur jag ska göra men sen att få de ut i bygget vet jag inte hur de kommer gå.
Har ju inte direkt tummen mitt i näven men ibland ser de så lätt ut i huvudet men inte så lätt när man ska göra de i verkligheten.
Så ska köpa några träplank som ska laseras och sen ska dom upp på väggen.
Det ska upp hängare på ett av planken och sen ett hyllplan gjort av samma träslag som den på väggen överst så man kan sätta såna träkorgar uppe på.
Kommer bli finfint!
 
Eller vad tror ni?
 
 
 
 
 
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback