Godmorgon regn och rusk

Det var ingen rolig syn att vakna till när det spö regnar klockan 7 på morgonen när man vet om att det är det här vädret jag ska vara ute i .
Brrr...
Men de va bara upp och äta frukost och klä sig och väcka lillan, som nog hade kunnat sova sisådär en 2 h till utan problem.
Jag känner ju dock henne så att gröt är inget man ska försöka sig på när hon är morgontrött..
Så blev en flaska välling till Peter Pan på tv.
Morgon trött var ju bara ordet, hon va till och med så trött att hon inte orkade gnälla när jag bytade blöja på henne.
Det brukar oftast vara dagens "jag hatar dig" stund.
Förstår inte varför skötbordet har blivit sån jobbig stund ?
:(
Brukar busa med henne och sjunga och kittla henne lite när hon blir ledsen så hon ska få de till en positiv stund.
men ibland är det som att det är pest och pina
 
 
På tal om ingenting alls.
 
Köpte en saccosäck till Melinda här om dagen.
En stor en !
160x135 för att vara exakt :p
Och hon avgudar den!
Så fort tv:n åker på så lägger hon sig i den.
Om man busar med henne, så springer hon i all världens fart och kastar sig i den och bara väntar på att man ska "fånga" henne.
Så söt!
Damdamdamdam här kommer den så kallade "snålheten" igen.
 
649.- betalade jag den 29/10
Såg nu att den var på kampanj för 500 kr !!
Så störande tänkte jag
men kom då på att någon sagt till mig att man kunde få mellanskillnaden om de va så att man köpt något som sedan kom på kampanj inom en 2 veckors period .
Så bra ! Dock får man de på presentkort så man kan handla i butik men de spelar inte mig någon roll faktiskt.
Pengar är alltid pengar.
Och jag hade ändå tänkt köpa en ny kudde till Melinda för hennes är för hög för henne och bebiskuddarna slänger hon bara väck så blir väl en sväng in till halmstad och kolla ut en ny kudde till henne i veckan.
 
 
 
 
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback