Söt liten rosa pillerbox

 

Köpte mig en söt liten pillerbox på Apoteket som jag nu ska använda för att komma ihåg alla jäkla järntabletter vitaminer och Omega 3 tabletter jag måste ta.

Så tyckte det passade att skaffa en sån, lätt att ha i handväskan och jag känner mig inte som en pillerknarkare när jag plockar fram den heller.. :)

 

 

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Peter Hansson

Hej!
När jag googlade på en pillerbox på nätet fann jag bilden ovan där du håller en sådan i handen. Sju fack som kan öppnas var för sig. Vilket apotek köpte du denna på? Jag har sökt på olika apotek på nätet men finner inte den modell du har. Jag vore tacksam om du kunde ge mig ett tips på detta.

Svar: Hej :)Självklart!
Om du söker på Anabox dosett så kommer de upp :)
Jag köpte min på mitt lokala apotek i Laholm,
Apotek Hjärtat i Laholm .
http://www.apotea.se/anabox-7-in-one-veckoask

Alexandra a.k.a Muttan

2013-11-17 @ 11:47:50
Postat av: Peter Hansson

Tack för hjälpen. Jag har nu själv också sett att den går att köpa på nätet (apotea), men det går nog snabbare att köra bort på Apoteket Hjärtat och köpa den.

2013-11-24 @ 23:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback