Känslorna bara bubblar

 
Finns så mycket jag skulle vilja prata om som jag inte vet hur jag ska få ut
Finns så många frågor jag skulle vilja ha svar på
Finns så mycket oro som jag inte vet vart jag ska göra av

Skulle vilja rulla ihopa allt till en boll och kasta den rakt ut i havet.

Vill skriva av mig varje dag för att kunna rensa bort allting jag har undanstoppat i bakhuvudet, men jag kan inte !
Har en jäkla blockering som hindrar mig
Vem ska man vända sig till?

Det har hänt så mycket på senaste som har varit livs förändrande och jag
vill bara hindra tiden från att springa iväg från mig så jag hinner njuta lite av stunden
Men tiden har sin egna gång och det är jag väl medveten om.

Finns människor i min närhet jag skulle vilja be flyga och fara åt helvete rent ut sagt
Människor jag skulle vilja ge en smocka för att dom är så FRUKTASNVÄRT egoistiska
och bortskämda!
För fan väx upp och börja ta ansvar för dina handlingar!
Är något skulle jag vilja skrika rakt i ansiktet på dom.

Men håller tyst, för det är de som alla vill att man ska.
Vara tyst och inte vara så "dramatisk" och "bråkig" ?
Men hallå, ska jag bara låta folk hunsa runt med mig och min familj som en jävla slav
eller?
Nej du tack!
Men vänta bara, alla har vi en gräns, och tro mig, min är snart nådd.
Tickar på för varje sak som dom gör. Och till sist kommer jag explodera.
Utan att ens försöka hindra eller lägga band på mig själv.

 
 
 
 
 
 
 
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
 
 
 
 
 
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback