Att göra lista .

Hade lite tråkigt när tvättmaskinen höll på att tvätta och diskmaskinen var igång satt så satte mig och gjorde en
"to do list" på dagens sysslor .
Trodde det skulle ge mig lite inspiration till att sätta igång och bocka av.
Tyckte faktisk den blev helt ok!
Kanske borde göra en sån här varje dag och skriva ut ;)
Lite roligare och kunna bocka av och se att man faktiskt gör något vettigt ibland
 
 Använder mig av photoshop om det är någon som undrar :)
Tycker det är kul att testa sig fram där.
Kollade först Excell men dom hade så tråkiga listor där.
 
 
Blir att ladda hem det senaste programet av Vampire Diaries och titta på de sen sätter vi igång :)
 
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback