4 hela år

Efter att ha varit och handlat med Cecilia Gillberg Jarnefors i Halmstad igår och ätit/tryckt i mig ( sjukt mycket) GOD Kina buffé på Asian Palace med mycket tjejsnack och lite alone time med min fina Cecilia så blev det hem slänga in varorna i kylskåpet,
sen byta om köra till jobbet och släppa in hästarna och sen hem till mamma och pappa med älsklingen och äta god middag för att fira mammas och pappas 38 åriga bröllopsdag,
och min och Dennis 4 års dag tillsammans ❤ kan själv inte förstå att det redan har gått 4 år sen vi blev tillsammans !
Och att mamma och pappa har stått ut med varandra så länge ;) haha nu blir det sängen för imorgon är det upp och jobba för mig :(
var är min sovmorgon ?
Älskar dig Dennis Leandersson. ❤❤

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback