Trist väder, förkylning= film väder :)

Ja idag är det inget fint väder som lockar en att vilja gå ut i alla fall.
Så nu väntar jag på Jannica och hennes nya Puppy :) en chihuahua bebis på 8 veckor ! Spännande och se en sån liten knodd <3
Sitter för tillfället och tittar på Joakim Von Anka på Disney Channel och kokar lite ägg som jag ska ha på min macka :) Förkylningen går åt rätt håll och jag hoppas på att kunna jobba på som vanligt nästa vecka . Har lite tid att jobba igen.
Räkningarna är betalda och det känns bra :)
Blir en sväng till Ullared med mamma för att inhandla lite vinter kläder och raggsockar långkalsonger mössa och vantar till Dennis och mig :)
Får väl se hur mycket det blir . Inte allt för mycket hoppas jag :)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback