Nytt projekt på gång

Har blivit lite sugen på att måla om igen med :)
Om ni undrar varför jag bara målar så är det för att jag inte vill slänga ut för mycket pengar på tapeter etc i fall att det skulle vara så att det inte blir att vi köper huset av någon anledning?
Inte kul att man kanske slängt ut 1000 lappar på tapeter då liksom?
 
Så vanlig vit hederlig vägg färg är billigast och jag tycker personligen att vit färg är snyggt!
Plus att alla färger går ihop med vitt :)
 
 
I alla fall så är det vardagsrummet som får bli offret!
Seriöst så tror jag att den som tapetserade det rummet vart färgblind!!
GRÖNA TAPETER MED EN FUL BÅRD och oranga lister!?
*spyr*
Taket är det enda som ser okej ut!
Någon sorts träpanel i ljusare färg..
 
Så ska börja spackla igen borden, om det nu är så att ni inte har någon bra ide som man får bort en sån bård på utan att dra med sig hela tapeten som är bakom?
Tacksam för svar!
 
Och sen ska jag tejpa in alla lister i taket (samma färgnyans som taket) och dra loss dom där nere, så man kan slipa och måla dom.
Vit färg har jag hemma så det jag behöver är:
  • Vit lackfärg till lister
&
  • (Mer) Lättspackel
 
Ursäkta röran!!
 
 
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback