Nagel feber ;)

Trevligt och komma ut i stallet och mötas av detta!
Detta fotot är taget 4 dagar sen, nu är det mycket
bättre iaf och jag hoppas det fortsätter åt det hållet
:)
 
 
Ska försöka fixa mina naglar lite, kan ju inte göra så mycket mer med denna ihärdiga förkylningen :(
Kollade runt lite efter "inspiration" och hitta dessa ! Men fan alltså jag är inte så duktig så jag kan inte göra såna :(
Behöver öva LITE till för de, typ några år :p
Kanske får be dom på EuroNail att göra dom ;)
Tycker det är billigt att dom bara tar 350 kr för Gel naglar!
För dom blir verkligen skit fina!!
Ett par utlänska tjejer som sitter där, dom kan inte svenska men dom är verkligen jätte duktiga!
Min brors tjej går dit ganska ofta och hon har alltid blivit nöjd.
Hittade några bilder på Facebook efter hon varit och fixat dom och så här ser dom ut :)
Det som är så facinerande är att dom målar allting för hand.
Hur lyckas dom?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback