Meeeen

Beställde dock 10 nya piercingar :D kanske överdrivet i era ögon med 10 st men dom går åt som smör i Småland ! Lyckas alltid tappa kulan!! ALLTID!
Slår aldrig fel !
På den piercingen jag har nu så lossnade kristallen!
Köpte ändå piercingen från en piercing studio för nästan 200 kr ?
Haft den i cirka 1/2 år . Och den lossnar (kinaskit?)
Well Well nu har jag bunkrat upp lagret bra i alla fall ;) och dessa piercingarna jag köpte nu är mindre än den jag har nu så det ser inte ut som en finne. Haha och det är invändig gänga på staven med så då sitter den bättre , minskar risken att tappa den och tog i olika färger så jag kan skifta om jag vill :)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback