Hösten är verkligen här nu

Regn och blåst = höst ! Men inte klagar vi för de ! Mysigt och sitta inkurad i en go filt med en varm kopp the och en bra film. Det enda som ät tråkigt med hösten att det blir färre dagar att köra cross på :( inte så jäkla kul att köra cross när det PISSE regnar eller blåser halv orkan ute ! Vi har kört idag och vädret var emot oss en aning men vi gav oss inte ! Sen så blev det fint väder ! :) man ska inte ge upp . Trotsa hösten ;) har precis varit ute och pysslat om Nicke lite eftersom han står i box vila sen 1 och en halv vecka sen :( hov böld som min hovsslagare har öppnat upp och tömt så nu måste han stå med bandage för att fet inte ska komma in mer bakterier i det öppna hålet i hans hov ! Han börjar bli sprallig men han får tåla de ! Enbart för hans egna bästa ! Plockade lite äpplen till honom från trädgården med och dom gillar han :) mums ! Alldeles slabbig runt hela mulen xD min goe fis ! På vägen hem från Hässleholm idag så stannade vi till vid godis butiken och köpte lite godis (1kg) :p och nu ska vi beställa mat , kycklingrulle för min del :) awesome ! Sen blir det kanon mys med baby i soffan och slappa till en bra film och hoppas på att jag blir helt frisk tills på måndag ! Plockade också några av mina morötter idag :) små men söta ! Tycker det är kul att odla saker :) min sallad blev ju också kanon bra ! :) växthus nästa !! :) ska bli ett om vi köper gården :) är ju ett måste ! :)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback