Full rulle hela helgen

Gud vilken helg det har varit !
Har varit full rulle precis hela tiden .
Tog sovmorgon på Söndagen ,
sov till 11 och sen låg jag och drog mig ganska länge:) har gjort lite ärenden till Cecilia, hämtade reglar till hennes hus och skulle hämtat pellets men dom hann stänga men jag gör det idag efter jobbet istället och målade lite fönster i Söndags . Har också blivit ägare till en kanin .
En smal undernärd stackare :( vet ej om hon klara sig ! Men hoppas hon gör det i alla fall !
Förstår inte hur man kan göra så mot en stackars liten Bunny !
Nämner inga namn alls för hänger inte ut folk så men jag hoppas du tänker efter i framtiden :(
Nu jobbar vi på i alla fall :)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback