Eftermiddags nap ;)

Idag har jag hunnit med en del , har hunnit borsta av hästarna , ge dom Hö i hagen , ge dom nytt vatten , jobbat 5 timmar och hämtat pellets till Cecilia och fått ner det i hennes källare, startat en konto hos Lantmännen. Sen har jag mockat och tagit disken och startat en maskin tvätt :) känns bra ! Dock så när jag kom hem vid halv 4 så skulle jag äta och kolla på ett program av Förhäxad och somnade som en stock :p har sovit jättedåligt inatt för Dennis eldade på som bara den i pannan så huset blev typ 30 grader varmt igår :/ svårt att somna om man säger så ! Så behövde väl sova :p nu ska jag snart till stallet och släppa in hästarna på jobbet :)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback