Söndags mys!

Blev en promenad i skogen med Keehla innan bion i Helsingborg.
Jätte skönt väder var de ju och min lilla älskling var så pigg så hon studsade runt i skogen som en studsboll..
Skönt att man bor ute på landet så man kan ha henne lös utan att fundera på bilar mm..
 
Jag och Dennis var och kollade på Twilight Breaking Dawn- Part 2 med Thina, Agust, Cecilia, Lina och Elin.
    
 
Kanon lyckad kväll och en sjukt spännande film alltså :)
Filmen var så bra att jag kommer ladda ner den så fort den kommer ut i bra format och titta på den igen :P
+att jag ska köpa dvd:n när den kommer :)
Beställde nyss den första delen
Twilight Breaking Dawn -Part 1.
49:- på cdon.com med min 50 kr rabbatkod jag fick i födelsedags present av cdon :)
AWESOME!
 

Älskar Bellas ögon i denna filmen :)
 
 
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback