Färdig med målandet och julpyntadet också ;)

Ja som ni kanske läste för ett bra tag sen så skulle jag måla vardagsrummet .
Nu är det färdigt och jag har till och med fått upp julpyntet för att slippa hålla på med det om 15 dagar när det egentligen är första advent.
15 dagar hit eller dit liksom :p
 
Blev sjukt nöjd med rummet, blev så mycket ljusare och så mycket större plats när vi möblerade om samtidigt.
 
 
Här kommer lite för bilder:
 

Efter bilder:

 
 
Nu har jag lite andra projekt att lägga tiden på.
Ska fixa hallen, det skall upp träpanel på nederdelen och sen ska de tapet på andra halvan.
Svårt att förklara men ni förstår särkert.
Om inte annat så hittade jag en bild som var snarlikt mina tankar på Google..
 
Sen ska jag göra mina egna tavlor, av frigolit och tyg :)
Svärmors ide :) Tack! ♥

Hittade också en exempelbild på Google som jag lägger upp här
Skit snygga liksom!
Och billiga!
Kan ju inte kosta mer än 200-400 kr att göra en tavla och då får du till och med välja tyg själv! :p
 
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback