Söndags mys

Japp idag blev de lite Söndagsmys med pizza , läsk och en påse nappar :) mm, imorgon är de jobb igen. I Fredags fick jag köra full fräs med Dennis till akuten, han kom inspringandes med ett halvt avskuret finger :( Han hade sluntit med en rakbladskniv och skärt sig i fingret, hängde enbart i en lite stump, sjukt äckligt och mycket blod som pumpade ut! Fick sätta kompress på de sen Så fick köra in till akuten och sy 4 stygn. Så nu ska han ha de på i en vecka :/ stackarn! Samma kväll påväg in till akuten så ringde pappa och berättade att Farfar gått bort :( <3 Vila i Frid ! Min dator är för närvarande på reperation inne på Elgiganten och det skulle ta cirka 2-3 veckor innan jag får tillbaka den. Dragkedjan på transportburen har gått sönder så ska in till Halmstad och be om en ny ! :) ska bara hitta kvittot ! Har beställt klippning och färgning för mitt stackars hår med :) need som serious help you know! Nu tillbaka till filmen och godiset :) The Expandabels på TV4 HD :) Tjingeling
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback