Off knappen blir On knappen!

Japp nu är ja här igen :)
Har ju varit utan dator någon vecka nu, helt sjukt hur handikappad man känner sig!
Inget serie tittande, inget bloggande inget spelande..
Ush hur klarade man sig förr?

Men nu är jag back!

Fick låna Lisas dator tills våran kommer tillbaka. Bättre än ingenting :)

Har ju inte hänt super mycket på senaste men
  • Jag kanske har fått jobb vilket är UNDERBART! Men bara kanske !

 

 

  • Keehla har växt så de bara smäller om det , inte min "lilla fis" längre. attityd har hon börjat få med ;)

 

  • Vi har varit och hämtat en Fiddy till mig , frikin AWESOME! Nu ska de ut och köras!

 

  • Vi har bestämt oss för att plocka hem bilarna till vår gård för att slippa våran hyresvärd i garaget som inte gått att få tag i på cirka 2 månader? Hm.. Så nu ska de sättas upp en vägg mellan stallet och den delen som garaget ska vara på så att stackars Nicke slipper höra allt klonkade och bonkade ;)

 

Här kommer lite bilder på mitt ♥

Keehla 3 månad

Här kommer lite bilder på Keehla som numera är 4 1/2 månad gammal

 

m

Min dåliga natthumor xD

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback