Huvudvärkens dag :(

Vaknade upp med huvudvärk, trodde min hjärna skulle sprängas i huvudets bultande takt :(
Kom hem efter jobbet och gick och la mig, sov i 3 timmar vaknade upp, mådde illa, spydde 2 gånger och sen tänkte jag: NU RÄCKER DE!
Tog en migrän tablett  (vill helst undvika att ta massa tabletter i onödan men kände att detta inte var i onödan)
och satte mig vid tv:n och kollade på film.
Nu har det äntligen släppt och min dag har börjat.
Har tvättat,mockat och varit ute i solen med Keehla..

Nu ska jag börja på maten

sen hämta Dennis på jobbet ♥
Sen ska vi åka och köpa en fiddy till :)
Fast denna är till Dennis :p

Så snart kan vi köra tillsammans :D
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback