Uppdatering efter låååångt uppehåll :)

Har blivit hyfsat duktig på att köra cross, vilket jag är glad över för jag har överträffat mig själv TOTALT!  :)
GILLA!
Dennis har börjat köra cross igen efter 8 års uppehåll :D
Var så sjukt underbart och se hans stora leende efter att ha kört på banan i Lördags!!
Värmde i hjärtat att se den man älskar så himla glad ♥
Uffe var med och han var jätte stolt över både min och Dennis insats, och jag är jätte glad :D







Vi var nere i Helsingborg och firade min storebror TIm och hans vänners 30 års fest för ett tag sen med :)
För mycket dricka , inte lätt när ciderna som min bror köpt hem var så himla goda!!
Andre och Elin var också med :)
Orkar inte lägga upp alla bilder men här kommer 2 st iaf ;)









Frågade på Facebook om jag skulle göra en läpp förstoring och la ut denna bilden
image description

Fick till svar :



Och denna:





Har börjat titta på 2 serier till nu bara för jag var sjuk i 3 dagar så blev jag jäkligt rastlös :/

Men dom var faktiskt bra! :)

  • Hart of Dixie

&

  • Pretty Little Liars


Och jag måste säga att jag blev KÄR i den ena karaktären i Pretty Little Liars, en kille som spelar Engelsk lärare..

:0

OMG på det!

Ian Harding :)




Var finns "Gilla" knappen när man behöver den ;)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback