Träningshelg

Japp, i helgen tränade vi cross på Släggarps banan i Simlångsdalen!
I början var de lite segt och jag var inte JÄTTE förtjust i banan faktiskt.
Men efter lite mer körning och lite coachning från Uffe (svärfar) så gick det kalas bra!
Hoppade till och med på ett litet hopp! :D
De ni!
Fick upp lite fart med, körde efter Thina 2 varv och ville ju inte hamna efter ;)
Så fick ju gasa på lite då hon kör som en GALNING! ;)
HEHE!
Liten men Tuff!

Här kommer lite bilder;


Jag


Jag


Jag



Jag




Thina



Dennis



Dennis



Dennis



Gänget samlat




Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback