Nya blogg.se ?

Bara jag som är TOTALT förvirrad när det gäller den nya designen på sidan?
Det blir säkerligen bättre än innan men man blir ju lite ställd när man loggar in och tror man kommit fel! ;)


Idag har jag jobbat några timmar och sen åkte jag och mamma och lämnade lilla Keehla hemma för det var FAN vad varmt det var i bilen :(
Stackars liten att behöva sitta i bilen !
Till Halmstad en sväng och skulle uträtta lite ärenden och prova ut ett par joggingskor till mig.

http://www.intersport.se/Running/Walk-and-Run-Clinic/

Dom har ju någon som grej på Intersport att man kan få springa på ett löpband med ett par speciella skor och så filmar dom fötterna på en och då ser dom hur man sätter ner fötterna när man springer mm så man får rätt skor och jag vinklade tydligen min ena fot fel pga av någonting blablabla och så fick en löparsko med någon speciell dämpning som INTE var så dyr som jag trodde den skulle vara.
1300:- för en BRA löparsko är inte dyrt .

http://www.lannasport.se/sv/articles/2.2784.107673/nike-lunarglide-plus-3-dam-svart

Sen ska jag ladda hem denna appen till min telefon
http://itunes.apple.com/se/app/nike+-gps/id387771637?mt=8

Efter det åkte vi till Biltema och handlade lite smörj medel och sen åkte vi in till stan och kollade runt lite.
Sen systemet för och handla vin till pappa.



Sen blev det hem för mig och rasta Keehla ..
Och så bestämde jag och Thina att vi skulle gå en runda, den blev ganska lång men vi hade en del och prata om:)
Orkade inte jogga med Dennis idag, han har för bra kondis för mig just nu, förkylningen som varade i 3 veckor har tagit kål på min kondis!




Imorgon ska vi köra cross på Veinge med min nya cross som vi hämtade här omdagen :)
GILLA!






Sen är jag glad för min lilla polle! :)
Har ju satt han på en bantnings kur pga av att han var FET innan och sen RASADE han i vikt och jag blev lite orolig för honom för han blev FÖR smal..
Men nu så jävlar har jag han i perfekt hull :)



Är sugen på en ny design men får la fixa de imorgon när jag är helt död i soffan efter träningen :p
Några tips?

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback