Målat och färdigt :)

Så här såg det ut innan jag började måla :)
Gult är fult!
hehe, hade precis spacklat väggen och det höll på att torka :)
 
Under målningen :)
Man ser den gula färgen bättre på denna bilden !
Fint med vitt blev det iaf
 
 
Så här såg det ut i andra hörnan när jag målat 2 lager färg :)
 
 
 
Och så här blev resultatet :)
Tänka vad lite färg och 2 hyllor kan göra :)
Helt makalöst!
 
 Denna bilden blev lite mörk och suddig men ni ser på ett ungefär hur de ser ut :)
Vad tycker ni? :)
Vi vill ju inte göra för mycket med tanke på att om vi köper huset så ska de ändå totalrenoveras och då har man gjort allt jobb förgäves.
Så fick bli vit vägg färg istället för tapeter som jag egentligen ville haft som fond vägg ;)
 
Nu ska jag ut och gå min runda med Keehla och sen laga mat :)
Sjukt hungrig!
ikväll blir det pasta med Kycklig Curry/thai sås :)
 
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback