Helt slut !

Degen började med jobb hos hästarna, spikade upp brädor på uthuset och myste med hästarna sen bar det av hem, bytade om snabbt sen var de iväg igen ! Fast denna gången mot Gullbranstorpa och köra med trimmer på gräsvallarna på min fasters hästgård. Inget lätt jobb kan jag säga ! Men jag hjälper gärna till , får ju betalt också så de går de ju lite bättre ;) då har man nått att se fram emot sen när man är färdig ! :D imorgon bär det av till tatueraren ! Yääähj! Längtar ! Bilder kommer senare :) nu blir det hemmalagade pizzor och piroger sen mys i soffan till någon bra film :) hörs !

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback