Fredagkvällen spenderades på macken

 
Blev en låååång dag igår, först åkte jag hem och storstädade mammas hus bara för att jag är så himla snäll ! :) sen åkte vi till Nilssons motor och hämtade ut mitt sprillans nya ktm vevparti till min cross , sen till Gränsbygden och handla lite mat och en T koppling till duschen ute i stallet :) sen efter de var de bara meningen att vi skulle en snabbis inom Uffes mack och lämna vevpartiet så att han kunde fixa de , men de slutade med att vi stannade i flera timmar och hjälpte till och organisera deras lager, fylla på dricka och primärka varor .. Men de va skoj ! Var hög på kaffe så kanske därför jag fick så mycket gjort ;) 
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback