Dags att bygga rum

Igår blev det en sväng till Hyllinge med Cecilia då hon ska börja bygga på Elins rum :) vi har som mål att det ska vara färdigt tills hon kommer hem från Gotland igen :) så vi har att göra ! Jag har lovat att hjälpa till så gott jag kan :) även om det bara bor att hålla i en bräda eller såga ;) så igår köpte vi spånskivor, spackel, silikon, tapeter mm . Sen nästa vecka ska hon välja golv och tak :) kommer bli kanon bra ! blev en tripp inom Max innan vi åkte hem för lite tjockis mat :) och jag måste säga att jag har nog ALDRIG varit med om nonchalantare personal än hon som stod och tog våran beställning ! Ush ! Nästan så man blev förolämpad när man stod där :0 Vi blev i alla fall mätta och belåtna :) sen rullade vi hemåt igen och km säga att det gick TUNGT hem ! Haha 80 på motorvägen , blev omkörd av långtradare :p haha ! Nu ska jag äta frukost sen blir det en sväng till mamma och städa för de har jag lovat att göra innan din kommer hem från deras semester :)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback