Bada bada bada

Blev en sväng till Glänninge igår med Elin , Jessica och Tony :) Jag badade dock inte eftersom jag är ny tatuerad sen i Fredags och fick rekommenderat av tatueraren att inte bada i sjö, pool eller badkar :) just för att den ska läka så bra som möjligt ! Och eftersom jag har en på revbenet och 2 på handleden så blir det lite svårt att doppa sig ;) kvällen slutade i alla fall hos Cecilia igår , blev god mat och gott sällskap! Rakade Thinas hår med :) blev ganska bra ! :) sen rakade jag Tonys hår med, kanske borde börja ta betalt ? Nu blir det ägg och macka och sen en sväng till jobbet :) sen blir det till att röja på gården , massa bröte som ska ner i källaren och eldas upp!! Tjingeling !

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback