We are going through some changes

What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
What doesn't kill you makes a fighter
Footsteps even lighter
Doesn't mean I'm over 'cause you're gone


Lite förändringar kan man kalla de om man vill.

Den siste ska Jag och Dennis ( och katterna) flytta ut i från detta huset vi bor i nu i Laholm, till ett hus i Hishult.
110 kvm hus, stort stall, loge mm
(mindre gård med andra ord)

Vilket jag tror mina små kisar kommer ÄLSKA!
Kunna springa fritt i skogen och hoppa och stutsa runt som dom brukade göra.
Bor man som vi gör nu, inne i ett bostadsområde så blir dom lite mer stressade och rädda i mijlön.
Tycker jag iaf..
Mina har ju alltid varit vana vid att bo på landet..


Så jag är positiv till flytten
Ska bli skönt och slippa våran idiot till hyresvärd :)
Dock får vi behålla garaget hos den gamla hyresvärden ett tag till :/

Men men..
Jag kan ha hästen på hemma plan.
Skönt att bara kunna gå ut och släppa ut honom själv, kunna titta till honom när man vill :)




Kommer bli skönt, visst kommer sakna lyxen med golv värme och 23 grader varmt, och fri tillgång till VARMT vatten  men man vänjer la sig..
Älskar ju raggsockar så då får jag ju använda dom med ;)

Huset vi ska flytta till är ju inte världens nyaste och kanske inte världens snyggaste men det får funka helt enkelt.
Som sagt man kan inte vara kräsen när man vet att huset man bor i nu kan bli sålt när som..

Man känner hela tiden en gnagande känsla av stress på något vis..




För övrigt så är jag världens lyckligaste :D


Imorgon blir det en roadtripp :)
Kommer uppdatera STORT efter den och jag LÄNGTAR så sjukt mycket!!♥


Bilen är lagad och går att köra igen.
Vilket är skönt för jag har saknat min bensinsnåla bil :P
Mammas Bmw dricker ju så där en 1 liter milen och min dricker 0.4-0.5 normal körning..

Undra hur höga siffror bensinräkningen kommer ligga på :S



Men jag är OERHÖRT tacksam att jag fick låna hennes bil när min gick sönder!


Hade inte kunnat låna någon annans bil bara så där.
Men mamma litar på mig , och det känns skönt.
Hon är ett av dom största ljusena i mitt liv
Hon finns alltid där när jag behöver henne, till problem eller bara till att prata med.
Får alltid komma till henne vad som än hänt.
Älskar min mamma för de.



Sen har vi hämtat Dennis nya bil med :)



Super fin Golf 4 - 00 :)
Dennis är som ett litet barn på julafton!
HAHA..
Skönt att han har hittat en fin bil som han vill köra med.
Han är ju kräsen om något när de gäller bilar.
-_-


Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag köra den bilen mer än Dennis ;)

Men denna bilen är super bra för den kan vi ha länge, vi ska sätta drag på den så jag kan dra min hästtransport vi var och köpte för någon månad sen.
Och sen är det stort bagageutrymme och stor plats i bilen för den framtida familjen.
Så detta var ett bra köp tycker vi :)

Lite som ska bytas på den.
Bakspoilern tex som slogs väck med en STOR isklump från en lastbil (då den förra ägaren hade den)
och lite annat smått och gott men den kommer bli fin den med :D


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

va kul ni fått något annat.. toppen att kunna ha hästen där..kram

2012-01-03 @ 19:55:43
Postat av: Anonym

Tycker vi med :) ska bli skönt och slippa flänga fram och tillbka till hästen och hem :)

2012-01-03 @ 20:04:18
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback