Stolt mamma :)

Idag var första gången Keehla var själv i huset i typ 20 minuter..
:)
Jätte duktig var hon, först i början pep och skällde hon lite men sen så KLÄTTRADE hon upp i soffan och la sig och försökte sova..
Riktigt stolt över henne..
Soffan är ju ganska hög gemfört med henne MEN hon grabbade tag med klorna och drog sig upp
Slipper jag tänka på att hon trillar baklänges nästa gång hon försöker hoppa upp :)

Fick lastat in alla lådor vi hunnit packa i husvagnen och sen kom pappa och hämtade den och körde upp den till huset
Sen slängde jag och mamma på alla ved knubbar på släpet och sen började vi packa lite där inne :)
Keehla blev så uppspelt av allt papper som vi skulle slå in alla glas mm med så de fanns inte..
HAHA
om ni tänker er ett litet barn i en STOR lövhög eller ett bollhav..
Där har ni Keehla ;)
Mammas bebis ♥

Sen kom pappa och hämtade de och sen körde dom hem och nu sitter jag här :)


Har lite planer på att tapetsera om och lägga parkett golv i hallen i huset, sjukt ful röd tapet och fult plastgolv
Ni kommer förstå när ni ser hur de ser ut.. :)
Vill helst inte slänga för mycket pengar nu i början med tanke på att vi inte vet om vi ska köpa de eller ej.
Pappa ville ju vi skulle "provbo" där i ett halvår eller så för och känna på så att vi verkligen ville ha gården :)
Dock får de nog bli pappa eller min bror som gör de för jag har då ingen aning om hur man gör :s
Tummen mitt i näven när det gäller att sånt men jag får la ta och lära mig :)

Så det får la bli så..
Men såg nu att dom hade jätte billiga tapeter på Rusta som jag tyckte så ganska fina ut..
Kommer defenetivt upp bilder på hur de blir..
Både före /och efter bilder!



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback