Hämtat nycklar till huset

Japp japp nu har vi varit och hämtat nycklarna till det nya huset, så nu blir det att köra lite möbler varje dag :)
Målet är att vara helt färdiga tills den siste denna månaden.
Lite som måste fixas innan jag tänker flytta in.. duschen tex.
Ingen dusch på ovanvåningen, bara i källaren men det ska jag ändra på :)
Tänker inte gå ner och duscha varje dag..

Det bästa är ju att vi har badkar :D

Dock ska de STOR städas och målas innan jag tänker bara där..
:p

Keehla fick följa med självklart, sitta innanför jackan hela tiden, stackarn fryser ju super mycket :/

Så nu börjar vi packa :)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback