Halmstad en sväng

Hemkommen efter att ha varit i Halmstad en sväng :) varit och köpt en ny transport bur till Keehla :) en stor och bra bur. Blev en i tyg då jag hellre ville ha de än i plast! Den jag tittade på först på Arkens Zoo kostade ku runt 500 lappen. Denna jag hittade idag kostade vara 199 och fyller precis samma funktion som den för 500 :) kanon bra ! Så nu slipper hon sitta och trängas i sin gamla :) hittade Minigris öron till henne med :) SUPER! Hon älskar dom! Dom stora öronen är ku lite och ta i tycker jag. Nu blir det stallet och släppa in hästarna och sen hem och fixa lite :) awesome ! Ny telefon med :) körde på iPhone 4s nu istället gör Htc ;) hiten tills funkar den utmärkt! :) nöjd !
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback