Där var klös i den jäveln :/

Var uppe vid huset och lämnade skrivbordet jag hämtade hos bror igår.
Samtidigt som pappa tog sen en titt på badrummet på ovan våningen.
Blir att sätta in en duschakabin :)

Yesterday:
Jag och Dennis åkte till Andre och Elin med Keehla så hon fick leka med Mio medans Molly fick titta på :p

Dom sprang runt som galningar ;)
Riktigt roande att titta på :)

Nu har vi hittat våran framtida hundvakt iaf :)
Elin och Andre :)


Idag när vi kom hem från huset och jobbet så låg Gustav i Keehlas transportbur, och det tyckte den lilla damen INTE om!
Så hon började skälla på Gustav som blev helt ställd och irriterad, men fortfarande låg kvar i buren.
Sen helt plötsligt hoppade Keehla in i buren och Gustav drämde till henne rätt över anstikte på en blixtsekund.
Hann inte stoppa det hela.
Lillfisen pep till och kom springandes..
Han hade klöst henne rätt i ögat stackarn :(
Så ringde veterinären och frågade om jag kunde komma och fick då en tid 16.15.
Så det bar av till veterinären och där fick hon någon salva eller något i ögat som visade att hon hade ett sår på hornhinna.
Ytan där såret var blev alldeles grönt.
Så vet. skrev ut en salva som jag ska droppa i 1 gång i timmen i 2 dagar och sen efter de så 6 ggr om dagen i 5 dagar..
Stackars lillpluttan.
Nu vill hon inte ens att man ska ta henne runt ögat..

DUMMA KATT!

Kan säga att Gustav FLÖG ut med huvudet före!

Så nu ligger Keehla här i soffan och myser med mig och Dennis och blir övervälvd med kärlek, bortskämda lilla tös :)

Men det är mammas fis :)

Är så glad att vi hittade just dig


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback