Dåligt med uppdatering

Ja de har varit lite dålig uppdatering på senaste men min BLOGG.SE app funkar inte på min nya telefon.
Och jag verkar inte vara den enda som har problem med det..
Men här kommer en snabb uppdatering.
  • Vi är klara med flytten, alla möbler står på plats.

 

  • Dennis bil funkar fortfarande inte. (så jag kör han till jobbet varje dag)

 

  • Keehla växer så de knakar och är pigg som bara den , massakerade våran säng med kiss, bajs och spya häromdagen när hon blev jätte dålig snabbt, så jag fick ett BERG av tvätt, som om att jag inte hade nog att göra? :S

 

  • Beställt en ny telefon (Iphone 4s) är nöjd, valde abonnemang denna gången istället för kontant kort, varför jag gjorde det valet var för att jag är såååå trött på att pengarna alltid tar slut i helt fel tillfälle!! grr.. Och nu har jag fri surf med så de är superbra! Kanon att kunna gå ut på internet när som och att alltid vara uppkopplad! Har typ teckning ÖVERALLT :D

    (googlad bild)

  • Jobbar kvar uppe hos Madeline med hästarna, och jag STORMTRIVS! Önskar bara de kunde fortsätta sen men hästarna går ju ute sen så då blir det inte mycket :/

 

  • Jag fick spader på Arbetsförmedlingen och skrev ut mig därifrån så nu ska jag lösa det på eget vis!  IDIOTER hela högen, skulle kunna spy på dom!
    Så nu letar jag jobb heltid som timmar spelar ingen roll. bara jag kan betala min egna hyra mat hunden hästen katterna mm sen SKITER jag fullständigt fan i vilket ! :) JAG tar inte sån skit från NÅGON längre!

Det var det nu hinner jag tyvärr inte mer..

Mycket att göra nu när Dennis ska ha gäster ikväll :)

Tjingeling ♥

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback