Söndag och trött som bara den

Trött som ett helt ålderdomshem !
helt sjukt vad lite jag orkar gör nu förtiden innan jag blir trött
så jag inte vet vilket ben jag ska stå på :(
kan jag få bli pigg och alert som förr ? 
Har ju dock jobbat 2 helger i rad nu , vilket har gjort att jag inte fått en enda sovmorgon ! jag BEHÖVER mina sovmorgnar !! Blää!
men helgen som kommer är jag ledig ! 
dock så är det lite tråkigt att det är jobbedag imorgon igen :(
 
Idag har vi varit och firat mamma . 
Blev god middag och tårta till efterrätt ! 
Mums! 
Somnade någon minut på soffan när Dennis och 
pappa satt och pratade bilar dock :p helt ointressant för mig just nu ;)
 
 
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback