Glömde ju!!

 
 
Glömsk som jag är så glömde jag ju nämna att jag klippte av mig allt hår...
:S
I know!
Whaaaat ?
 
Haha men blev ganska nöjd faktiskt !
Jävla skönt att bli av med det trassliga håret..
Kommer jag någonsin skaffa långt hår igen?
Inte som det känns just nu i alla fall
För det är så skönt att slippa hålla på med det hela tiden :)
Dock har man ju lagom sexig morgonfrilla när man vaknar alltså !!
HAHA
Har en hårtuss som alltid sticker ut på sidan :P
 
 
Plus att jag plockat ut mina dermals på min kind :(
Tråkigt nog!
Men dom bara fastnade överallt och den ena satt typ inte fast och sen så hade idioten till piercare typ "klämt" smycket när hon satte dit det så pärlan lossnade typ från limmet, vilket resulterade i att hela smycket blev spygrönt?
Snyggt liksom!
Nej inte direkt om du frågar mig, så Dennis och den andra piercaren som faktiskt har vett innanför pannbenet övertalade mig att skära ut dom, planerade att sätta in dom igen men FAN va skönt det är att INTE ha dom..
Så ska avboka tiden i Februari :)
Inga fler dermals eller skindivers!
 
 
Ursäkta den dåliga bilden men tog bara en från Fb
 
 
 
Före:
 
 
Efter:
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback