Vila i Frid ♥

Har varit tungt den senaste tiden, har inte haft viljan eller orken till att blogga då en av mina killkompisar tog livet av sig här om dagen.
Har varit en sjukt jobbig period för mig då jag aldrig varit med om något liknande.
25 år och väljer att avsluta sitt liv självmant :(
Förstår ingenting!
Tycker det är en sak när en person blir äldre och dör pga av ålder, men att en sån ung fin människa inte vill finnas på denna jord längre är ett stort frågetecken i mina tankar.
Visst han har haft det jäkligt tufft och han har kämpat, gud vet att han har kämpat !
Men varför pratade du inte med dina vänner, hade vi kanske kunnat hjälpa dig!?
Svaret kommer vi aldrig få reda på!
 
Vila i Frid Tobias Pålsson!
För evigt i mitt hjärta ♥
Finaste Tobbe till vänster och Martin till höger ♥
 
 
 
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback