Serie narkoman?

Jag är en typisk serie-narkoman...
Jag älskar att titta på serier, vet inte varför men där finns mer än på en vanlig film, visst jag tycker om att titta på film med men serier är mer lockande, kanske för att varje episod slutar med så där sjukt dålig tajming att man bara MÅSTE se vad som händer i nästa..

Dom olika serierna jag följer just nu är:

Vampire Diaries

 


True Blood

 


Supernatural

 


Förhäxad / Charmed

 


GCB

 


Desperate Housewives

 


Glee

 


Irene Huss ( mer filmer än serie)

 

 

Det var dom...

Inte så många eller ;)

Min personliga favorit är Vampire Diaries!!

Bara för att bröderna Salvator är så sjukt heta!!

Plus att det händer nånting hela tiden i den serien

Man tröttnar liksom aldrig

 


Om det är en serie ni undrar över så var inte rädd att fråga :)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback