Mysig helg

Har varit en suveränt mysig helg!
Dennis och Thinas kusiner och faster kom i Torsdags natt ända från Stockholm

Lina Elin och Cecilia.

Mycket trevliga människor!!
Stockholmare kan dom med ;)
Jag brukar oftast dra alla människor över en gräns när det gäller attityd mm ..

Och just Stockholmare har ju en tendens att vilja vara större och bättre än vad dom egentligen är enligt mig..
Dom tittar ner på oss andra "mindre" mäniskor.


Men dessa 3 personer är så sjukt underbara så de finns inte..
Har inte haft så roligt som jag haft i helgen..
Vi har ätit goda middagar, firat påsk, druckit vin, myst med  filmer, kört cross och Fiddy, ridit och pratat oerhört mycket ♥
Vi ville inte att dom skulle åka hem i Söndags så vi funderade starkt på att mixtra med Cecililas bil xD


Men vi har i alla fall bestämt att vi ska försöka komma upp till dom nästa gång, blir nog redan nästa månad om allt går som planerat  :D
LÄNGTAR!!
Få se Stockholm med för den delen!
Har ju bara varit där en gång när min gammelfarmor begravdes :(
Så såg bara Globen utanpå och insidan av hotellet och en liten pizzeria..
Yeääjj?


För övrigt så
var min plånbok var puts borta hela helgen med, jag hade PANIK!
Mitt körtkort, tankkort bankkort och alla pengar fanns ju liksom i den!!
Letade som en galning över allt och nu idag  hittade jag den!!
Bland Dennis cross utrustning på ovanvåningen :/

grrr..

Tankspridda karl som tog med den upp och lämnade den där när han skulle hämta utrustningen till tjejerna.. :0
Nästan så han förtjänar smisk ;)


Igår fick jag ett ryck och städade hela huset!
Behövdes verkligen!!
Förstår inte att det kan bli så skitigt för 2 extra hundar :S

Har aldrig haft de så skitigt i detta huset innan, bara nu sen Neo coh Kurry också kom hit..

Men men.. Lite skit får man räkna med

Kurry är dålig med :/ hon spyr och har sig, skiter löst gör hon med..
Så thina har fullt upp med att springa ut en gång i timmen på natten för Kuury skiter ner sig..
Urk

Nu blir det soffmy med Keehla snuttan♥
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback