Mycket att göra idag :)



Så bara att sätta igång med listan och sen pricka av det som gjorts så här efter man kommit hem från jobbet:

  1. Dammsuga , damma och storstäda hela huset
  2. Ta hand om all tvätt som hänger överallt
  3. Ta disken
  4. Skriva handlar lista tills vi ska handla ikväll
  5. Fixa klart Nickes utebox
  6. Mocka hos Nicke
  7. Åka till jobbet och kolla till Stoet med föl
  8. Starta pannan (inte så lätt som det ser ut)
  9. Byta sängkläder och hänga upp andra gardiner i sovrummet( för ljust på morgonen :p )
  10. Slänga Thinas sängkläder i tvätten och hoppas på att alla spyfläckar från Kurry och hundhår går väck!
  11. Städa badkaret med Klorin (konstiga fläckar/missfärgningar)

Just nu kommer jag faktiskt inte på mer men jag hoppas jag hinner med så mycket som möjligt idag!

Ganska skönt när man väl sätter sig i soffan ikväll och det luktar nystädat och det är fräscht i huset igen, plus att man är mätt och belåten efter en god välförtjänt middag :) Och till slut så däckar man klockan 8 på soffan framför tv:n ;)

 

 

I helgen kommer Thina och Nico och vi ska köra till Veinge cross bana och köra Fiddy! :D

John skulle nog också med fast med sin stora cross :)

Dennis längtar tillbaka till cross banan som bara den just nu, det enda han har i huvudet.

Men men det kommer en dag när han kan börja köra igen

 

Har fått sålt min bil när jag väl ska sälja den med :)

Gött!

Ett steg närmre min dröm bil!!

Plus att jag fick tillbaka en HEL del på skatten men dom pengarna ska sparas till bilen jag ska köpa i Augusti ? tror jag att det blir! :)

Weii!

 

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback