Western sadel sökes!

Är sugen på att skaffa en western sadel igen !
Lånade en av hon som jag fick min häst av i födelsedags present men den är för dyr för min smak..
Special tillverkad och sånt..
Det behövs kanske inte om man bara ska hobby rida..
Tycker inte jag i alla fall..
Hade den när jag tränade för instruktör och det finns fan i mig inget bättre, sitter som en kung i den och man får en mycket stadigare ridstil :)


Om någon vet ngn som har en som den inte använder , så hojta gärna till :)



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Emma Morän

Hej!

Har du ingen gammmal klassisk sadel som du hade kunnat byta in på börjes i tingsryd mon en westernsadel. Det gjorde jag. Du kanske får lägga lite imellan iallafall.



//Emma

2011-09-29 @ 15:14:01
Postat av: Alexandra

Hej Emski :P Jo alltså grejen är ju den att jag vill ju behålla min andra sadel med, det är ju inte alltid man är sugen på att rida i western sadel.. :)

Så jag vill ha alternativet att ha båda :) heheh

2011-09-29 @ 19:05:53
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback