Tömmer lite bilder från telefonen

Nicke :)

 


Gillar apparna man har på telefonen som man kan ändra bilder till skissat :)





Gjorde den till Thina :)



Fick äntligen upp "hem ljuva hem" texten ovnför dörren..
Köpte ju det förrförra gången jag var på ullared men så ville jag ha den i lila färg istället för vit så spraymålade den :)
Blev kanon!



Köpte 2 nya lampor och 2 st nya ljuslyktor :)



Och en orkidee



Blåa ljuslyktor :) finfint



En vit brödkorg, en vit hushållspappers hållare och en tavla :)



Brödkorg



Nya ridvantar :)


Sockar, scrappbooking saker, väskparaply, rosahörlurar, smink, rosa nagelsax, blankt fotoalbum ( till att göra ett eget tema i )


En ficklampa till stallet, en ny grimma till Nicke, ett nytt utetäcke men det är i Hishult nu :)



Nya panelgardiner (beige)



WC Skylt till toan


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

jätte fina saker.. kram

2011-09-29 @ 17:58:00
Postat av: Alexandra

Hej och tack Carina :) Tycker jag med :D

2011-09-29 @ 19:07:03
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback