Sjuk :(

Ja idag är en sådan dag då jah helst av allt skulle vilja krypa tillbaka under vårt varma täcke och få maten serverad, men icke!

Alla andra jobbar så jag får städa och tvätta och diska helat själv.

Har precis kommit hem efter att ha gjrot lite ärenden i laholm.
Varit hos hästen, var ju i Hishult igår med och JOGGADE med Nicke, JAG JOGGADE!!
wohooo! kors i taket


Men det var skönt :)
Det ska jag fortsätta med!


Idag blir det soffa med the och halstabletter eftersom förkylningen tar kål på mig!
USh!
Dennis det lilla monstret smittade mig! :0

Grrr
Inte okej


Hittade ett par
mumsiga muffins som jag ska prova och baka någon dag :)
Kolla in dom :) Dom ser riktigt smarriga ut!!




Nu ska jag kolla på film och tycka synd om mig själv :)

Älskar min underbara Dennis
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback