Klippning

Idag klippte jag mitt hår, blir bara kortare och kortare för varje gång :) Men det är skönt som fan!
Här är några fördelar med det:
  • Slippa brottas med borste varje morgon
  • Slippa vakna upp av att man har "rullat" in sig i håret.
  • Slippa alla inpackningar för att det långa håret ska må bättre

  • Skönt och slippa så många förpackningar när man ska färga håret :)

  • Lätt och styla kortare hår
  • Slippa leta efter mina tofsar överallt ;)
  • Håret torkar 10 ggr snabbare :)

Bara fördelar.


Duktiga Fanni klipper de precis som jag vill ha de!
Tack studio 30 ännu en gång:)

Bilder kommer senare :)
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback