Home at last :)

Hemma igen efter att ha varit hos mamma hela dagen och kollat på Idol :)
Pappa har fixat en sån box så man kan kolla på program som redan gått på tv även om det var en vecka sen :)
Och man kan SPOLA förbi reklamen!
hur COOLT är inte det!

Så kollade på Idol avsnitt 1,2 och 3 :)

Har klart hittat min favorit :)


André Asplund Zuniga

http://www.youtube.com/watch?v=JMQtcbNLWgw
när han sjunger den reggea / från och med du .
Gosh vad jag agudar hans hesa röst!




I början låter de bara kluddigt men fan vilken härlig röst han har!!


Var hemma hos min bror en stund i hans nya lägenhet också, fint hade dom fått nu på bara några dagar :)
Skulle hämta några stora kuddar till min soffa och en boll lampa :)
Mio var lika glad som alltid, så jäääävla söt den hunden är alltså!
Har 5 hundraser jag skulle kunna tänka mig

Papillon





Chihuahua






Pitbull






Dvärg pinscher






Samojed





Men det lutar åt en Dvärgpinscher :)



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback