Godmorgon världen

Vilken underbar dag :)


http://www.youtube.com/watch?v=Rmp6zIr5y4U&ob=av2e


Today Im happy! ♥

Gustav har dock skadat tassen, stukat den eller något :/
Kom haltandes igår :( Stackarn!




Så här blev håret :)

Fixade mina naglar i förrgår med :)
Är inte ute efter att bli proffsig, men jag tycker det är kul :)

Guldigt Och fint :)

Pekfingret blev lite ojämn, gemför med dom andra men det blir bättre för vajre gång :)



I love you Dennis ♥





Uppdatering16:05
Har precis kommit hem från Nicke, även om man är förklyld och helst av allt bara vill dö så måste man ta hand om sina djur :)
Så åkte dit en sväng och borsta och söndags mös med honom.
En go liten tjockis! ;)
Icon (min brors katt ville vara med på ett hörn med )
Efter deras lilla mysmmoment var alldeles grön i huvudet av Nickes grässlem , haha.







Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback