Dags att rusta upp inför vintern :)

Påfyllning inför vintern i stallet :)
Har hämtat hem spån, och lagat golvet i stallet, då de hade blivit lite ojämnt..

Ska hämta hem fånggröde halm nästa månad och lite ensilage :)

Sen är allting färdigt för insläpp, hästen ska avmaskas och täckena ska tvättas, speciellt det "blåa" regn täcket som det just nu ligger 2 cm lera på ;)


Nu ska jag åka hem till Mami och slänga på allting som ska till tippen och sen ska jag stör upp boxen till Nicke så att han kan få komma in och slippa detta ruskvädret :/




Regn regn och åter regn!
When will it end?



För övrigt så ska jag storstäda huset
och försöka organisera lite i vårt sovrum.
Ser för JÄVLIGT ut!
Men var fan ska man göra av alla grejjer?

Större hus?
JA TACK!


Eller också mindre grejjer ;)

Ska tvätta soffklädslen också!
Någon som vet hur man får vit soffklädsel och bli vitare?

Den ser lite dassig ut :/
Svårt och hålla en vit soffa vit med massa djur i huset..





I helgen var de race i halmstad!
Helt okej faktiskt, men man blev ju lite irriterad när folk ställde sig en meter i från vägen, hallå liksom vad händer om en av bilarna får sladd?
Antingen så dör du eller så blir din bil mos!
Välj själv :)

IDIOTER!

Och sen var dom som arrangerade lite för snälla när dom sa : Snälla kan ni backa lite?

HAHA

Det biter inte på folk, any way så kom det en aggresiv jävel och skrek att om dom inte flyttade på sig och sina bilar så avbröts racet!

Då blev där fart på dom!
:)
Sen körde dom hela kvällen, inte en enda polis! Thank god!


Men nu har jag tyvärr inte mer tid, måste klä på mig och slänga i mig en macka och sen åka till Hishult!:)

Tjingtjing ♥





För er som bryr er, så är vårt liv bra nu :)



Och jag älskar min underbara älskling Dennis ♥



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

prova klorin när du tvättar klädslen.. brukar funka fint.. skönt allt är bra med er.. kram i massor

2011-09-05 @ 12:56:13
Postat av: alexandra

Ska jag hälla i klorin direkt i tvättmaskinen eller ngn behållare då?

2011-09-05 @ 13:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback